Ο Καλύτερος Τρόπος για να Χτίσεις Σχέσεις με τους Πελάτες σου
/
/
Ο Καλύτερος Τρόπος για να Χτίσεις Σχέσεις με τους Πελάτες σου

Ο Καλύτερος Τρόπος για να Χτίσεις Σχέσεις με τους Πελάτες σου

Στον σημερινό κόσμο, ιδιαίτερα στον κλάδο των ακινήτων που επικεντρώνεται στις ανθρώπινες σχέσεις, οι σύμβουλοι ακινήτων πρέπει να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη, να καλλιεργήσουν την αφοσίωση του πελάτη τους και να παραμείνουν ενημερωμένοι για ό,τι συμβαίνει στο χώρο, ώστε να παραμείνουν μπροστά. Πολλοί μεσίτες που θέλουν να προοδεύουν όλο και περισσότερο αναρωτιούνται πώς μπορούν να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό τους και να δημιουργήσουν ισχυρότερες σχέσεις που θα τους φέρουν και περισσότερες συστάσεις και παραπομπές σε πελάτες.

Γι’ αυτό και σκοπός αυτού του άρθρου είναι ακριβώς να δώσει μερικές συμβουλές σε εσένα το νέο μεσίτη που θέλεις να οδεύσεις προς την κορυφή.

Εστίασε σε νέους τρόπους επικοινωνίας

Η τεχνολογία και τα εργαλεία που δίνει είναι πολύ χρήσιμα για το επάγγελμα του μεσίτη, ωστόσο το να παραμένεις πίσω από μία οθόνη και να μειώνεις τον χρόνο της άμεσης επικοινωνίας δεν είναι ότι καλύτερο. Βγες λοιπόν από τον ρόλο του …μυστικού πράκτορα και έλα πρόσωπο με πρόσωπο με τους ανθρώπους. Όλη αυτή η έμμεση επικοινωνία μέσω της τεχνολογίας δεν θα λειτουργήσει στη σημερινή αγορά ούτε η επιχείρησή σου θα αναπτυχθεί αν περιμένεις παθητικά να σε βρουν.

Τι λειτουργεί;

Στον σύγχρονο κόσμο του real estate, όπου η ανταγωνιστικότητα είναι αυξημένη και οι πελάτες έχουν πολλές επιλογές, οι προσωπικές σχέσεις και η αφοσίωση παίζουν κρίσιμο ρόλο. Οι μέθοδοι προσέγγισης των πελατών πρέπει να είναι δυναμικές, ανθρώπινες και προσωποποιημένες.

Η δραστηριότητα του “χτυπήματος πόρτας”, δηλαδή η άμεση επικοινωνία με τους πιθανούς πελάτες, είναι μία από τις πιο παραδοσιακές αλλά αποτελεσματικές μεθόδους. Η προσωπική επαφή και η δυνατότητα να ακούσεις απευθείας τις ανάγκες τους συμβάλλει στη δημιουργία εμπιστοσύνης.

Οι εκδηλώσεις και τα open houses επίσης αποτελούν εξαιρετικές ευκαιρίες για να παρουσιάσεις τις υπηρεσίες σου και να γνωρίσεις νέους πελάτες. Μέσα από αυτές τις εκδηλώσεις, ενδυναμώνεται η προσωπική σχέση και προάγεται η άμεση επικοινωνία, πράγμα που συχνά οδηγεί σε μακροπρόθεσμες συνεργασίες.

Η επικοινωνία με τους γονείς στα σχολεία και τις σχολικές επιτροπές, καθώς και η επίσκεψη σε παλαιότερους πελάτες με ένα μικρό δώρο και ένα σημείωμα ευγνωμοσύνης, είναι στρατηγικές που δείχνουν στους πελάτες ότι είσαι περισσότερο από ένας απλός παροχέας υπηρεσιών. Είσαι ένας συνεργάτης που ενδιαφέρεται πραγματικά για την ευημερία τους και τις μακροπρόθεσμες ανάγκες τους.

Όπως έλεγε ο διάσημος Dale Carnegie, “Μπορείς να κερδίσεις περισσότερους φίλους σε δύο μήνες δείχνοντας ενδιαφέρον για τους άλλους, παρά σε δύο χρόνια προσπαθώντας να κάνεις τους άλλους να ενδιαφερθούν για εσένα”. Αυτή η φιλοσοφία είναι βασική στη δημιουργία και διατήρηση μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους πελάτες στον κλάδο των ακινήτων.

Σε τελική ανάλυση, το να βγεις από τα γραφεία σου και να αναμειχθείς με τους ανθρώπους δεν είναι απλώς μια τακτική, είναι μια φιλοσοφία εργασίας που στοχεύει στην καλλιέργεια αληθινών σχέσεων βασισμένων στον αμοιβαίο σεβασμό και εμπιστοσύνη. Μέσω αυτής της προσέγγισης, οι μεσίτες δεν αποκτούν απλά πελάτες, αλλά δημιουργούν μια κοινότητα ανθρώπων που εμπιστεύονται και στηρίζονται στις υπηρεσίες τους, συμβάλλοντας έτσι στη μακροχρόνια επιτυχία της επιχείρησής τους.

Όταν μιλούν οι αριθμοί

Ακολουθούν ορισμένα στατιστικά στοιχεία που αποδεικνύουν γιατί η δημιουργία σχέσης και η διατήρηση του δεσμού είναι τόσο σημαντική:

Σύμφωνα με την Ένωση Πιστοποιημένων Μεσιτών των ΗΠΑ (National Association of Realtors – NAR), το 42% των αγοραστών βρήκαν τον μεσίτη τους μέσω μιας σύστασης από φίλο, μέλος της οικογένειάς τους ή γείτονα.

Επιπλέον, το προφίλ των αγοραστών και πωλητών σπιτιών του NAR για το 2020 έδειξε ότι το 74% των αγοραστών και το 69% των πωλητών ήρθαν σε επαφή μόνο με έναν μεσίτη προτού αποφασίσουν να τον προσλάβουν για τη δουλειά που τον χρειάζονταν.

Άλλη επίσης μελέτη έχει διαπιστώσει ότι οι μεσίτες που επικοινωνούσαν με συνέπεια με τους δυνητικούς πελάτες τους αύξησαν κατά 4 φορές περισσότερο τα έσοδά τους από εκείνους που δεν το έκαναν. Επίσης, έτερη μεγάλη έρευνα για τη σημασία των συστάσεων στο real estate απέδειξε ότι ο μέσος μεσίτης ακινήτων λαμβάνει το 17% της δραστηριότητάς του από προηγούμενους πελάτες και το 14% μέσα από συστάσεις παλαιότερων πελατών.

Αυτά τα στατιστικά δείχνουν ότι η οικοδόμηση και η διατήρηση σχέσεψν με προηγούμενους πελάτες καθώς και οι σφαίρες επιρροής είναι ουσιαστικής σημασίας για τη μακροπρόθεσμη αλλά και για τη βραχυπρόθεσμη επιτυχία στον κλάδο του real estate. Με αυτόν τον τρόπο, οι σύμβουλοι ακινήτων μπορούν να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους και να αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών διατηρώντας το καλό όνομά τους και ξεχωρίζοντας σε μια πολυσύχναστη αγορά.

Έχεις μια απορία που θα ήθελες να απαντηθεί; Επικοινώνησε με τη RE/MAX Today και πάρε μία γεύση από τις γνώσεις, την εμπειρία αλλά και τον επαγγελματισμό ενός μεσιτικού γραφείου που κινείται υπό τις αρχές και την κουλτούρα ενός παγκόσμιου δικτύου, που διόλου τυχαία δεν βρίσκεται στο Νο1 της παγκόσμιας κτηματομεσιτικής αγοράς.

Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα στο τηλέφωνο 2314 311 535 ή συμπλήρωσε τη φόρμα που ακολουθεί.

    Share this post

    Start typing and press Enter to search

    Shopping Cart

    No products in the cart.